duminică, 23 decembrie 2007

vorbind cu'n gura mare

semnare (doar) pt mine:


am facut 3 daruri
meritant nemeritante, deopotrivameritate de ei
nemeritate de mine

pt ca nu am drept in a mi le atribui in vreun fel; darurile

am scris o'semnare
ce nu e (deocamdata) publica
va deveni in clipa'n care va exista... Reacţie
se va cladi ca un fel de... Acţie la Reacţie
desi Acţia a fost pe cand Reacţia nu se nascu
acum se da Reacţie desi e doar o Acţie
ce se dorea AnticipaCţie

cand o dorim ea nu e
cand o vedem e'n frâie
si-o tot tanjim
doar... nu putem s-o stăpânim.

am postat aici ca sa amestec mai bine starile desi faptele au inceput, sonor, dincolo.

Un comentariu:

SERVIETE spunea...

raspunsuri:

...totusi

revin cat pot de repede in completarea aceste insemnari cu TOT CE TREBUIE!

spuneam aici ceva despre asa'ceva
si ma grabesc sa culeg roadele
cu specificatia ca unul din daruri s-a multiplicat
va spun acum... cel de-al patrulea dar:

si nu doar pt ca eu...
mai mult cu poezia muzicii
decat cu cea a cuvantului
uite impart un cadou facut cuiva azi
dublandu-i valoarea
nu cum se'ntampla in real, injumatatindu-l

Richard Bona - Dina Lam
http://www.youtube.com/watch?v=gQLJdW2eDTo&feature=related...

o zi buna!



acum urmeaza reactiile
le caut...


.

http://florintupu.weblog.ro/2007-12-09/221654/Concurs%28uri%29.html#comments

florin spune:

FlorinTupu …
09.12.07 16:18:04
Mulţumesc Mado (şi de melodie),
că bună lecţie îmi dai (reamintindu-mi): înjumătăţirile sunt de fapt dubluri! De fapt, e sinonimia aceea a lumânărilor/ a focului: că se multiplică la infinit fără a-şi pierde valoarea iniţială!

.


http://ratonul-iscoditor.weblog.ro/2007-12-08/221412/cum-te-asezi.html#comments

"ratonii spune"
Ratonul-iscoditor …

10.12.07 09:43:01


Mado draga,
multam de darul muzical!
Macar nu am inteles ce
mugababulii zicea ala acolo, dar mi-a
placaut melodia!
Daca nu stiai,
ne, tre sa marturisesc acu public,
io eream NEGRU !!!da nu spuneam,pacalit la lume ca nu vorbit stalcit la voi romana:)))))))

.



http://adeline.weblog.ro/2007-12-09/221733/Alege%21-Sf%C3%A2r%C5%9Fit%E2%80%A6-%C3%AEnceput-de-poveste%E2%80%A6.html#comments

adeline spune

Sappho …
09.12.07 15:13:16
Multumesc Mado. Mi-a placut Richard Bona. O voce calda, senzuala...
Multumesc si pentru ca ma citesti. Inseamna mult pentru mine.
De ce nu a fost o dedicatie in exclusivitate mie? Cu cine s-o impart?



.


ioanbistriteanul …
--------------------------------------------------------------------------------
09.12.07 16:25:58

Muzica bina. Mersi.





.




nu ma intrebati ce am urmarit cu aceasta... sa-i spunem joaca
nici eu nu m-am gandit le ce va fi sa iasa
am facut "ce-am facut" si am spus mai departe
poate cineva prinde ideea si o face de ras (in sensuri bune)
.


...si pentru ca lucrurile de cern
pentru ca faptele se aleg
oamenii se despart
doar pt nu pot sa-i impart
va spun ca pagina va ramane doar cu aromele
asa cum a fost o vreme
esentele premerg sa impartaseasca si alte locuri

o zi buna!