miercuri, 12 decembrie 2007

parfumsânger

parfumsanger are, trebuie... sa aiba accentul pe ultimul"e"!)

din anotimpurile parfumurilor...
ca sa ne ferim de termenul "cicluri"
reflectand o stare
poate uneori comuna
poate...
uneori
sper... nu unpreades
incepand ratonic acum o zi sau doua
am sfarsit completandu-ma asa:


parfumul ei

(se recomanda citirea titlului dupa terminarea textului; pana la urarea albastra!)


pasesc, trec prin vitrina amintirilor
preparfumate
foiletez pagini aromate
spre trecutul viitorului meu neclar... cristal
ce fac, ce voi dori, ce mi-am putut impune

la pagina cutare
imi umezesc in zadar degetetul mintii
foaia refuza desprinderea
gandul ma rapune usor

n-am sangerat de mult privirii cuiva
intecuita'n vorbe
tinand departe rugina mintii
inseland trairi
depunand sedimente intre sentimente

de vei surzi la vocea ei
de vei orbi la gand dar si la trupu-i
nu vei putea vreodata izbandi
'n a fi rapus de-un singur lucru.


Starea de bine-i precum parfumul din tine!

Niciun comentariu: