vineri, 21 decembrie 2007

parfumdevis

am intreba pe cineva, candva
de ce mana in buzunar tinea
am pumnul strans, mi-a spus discret
si nu din ura, mai concret

din cand in timp sugrum curiozitatea
o strivesc cu talpa unui bocanc aproape rusesc
la fel de des renaste precum un pasaroi celebru
si ma zgandareste sa-m cumpar un bocanc mai mare, mai...
da'i greu

am cedat din nou... pentru ultima oara

de ce strangi pumnul; e doar ura
oh, nu...
nici vorba
am obicei placut in orice dimineata
cand ma trezesc, cand plec in gloata
cand viata incepe sa renasca
dupa o noapte'n care a trait
mai mult si mai intens decat de povestit
imi trec palma curata
pe trupul ei
parfumul delicat il sorb prin porii mei
strans il opresc la viata
si vreau sa-l obosesc in orice dimineata
poate asa trudit l-as dovedi
si mai mul timp in lume docil m-ar insoti
il tin inchis in pumn si'ncerc sa il sugrum

din fericire, cu cat zavorul e mai strans
cu'atat mirajul mai aprins
mai lesne pierd predupăzi odorul
astept sa vina noaptea si dimineata somnul.

Niciun comentariu: