marți, 25 decembrie 2007

colindul meu

pt ca Moş Craciun a fost si va fi MEREU moş
...si nu moaşă
pt că "ai mei " m-au facut pe mine nu doar ca eu "să-i fac pe ei"
pt ca sus va fi ÎNTOTDEUNA peste un jos
indiferent dacă lucrurile vor fi cu susu'n jos
(iar sistemul de referintă va disparea)
pt ca aerul să iasă afară din mine trebuie mai întâi să inspir
dar pentru asta a trebuit mai întâi să tuşesc
pentru că... doar dacă inspiraţia are loc
vine si creaţia
pentru 1 este mai mic şi nu neaparat mai puţin decât 2
dar este mult mai folosit
pentru că 0 ( zero) nu are valoare dar DĂ VALOARE
înzecită chiar
pentru că plăcerea ta este bucuria mea
şi pentru că bucuria mea nu este PERMANENT plăcerea ta
pentru că ceeace urmeaza nu-şi are locul aici
dar aici s-a gasit
pentru... cei care vor să mă cunoască mai bine
fără să mă cunoască
cu adevărat
plin de minciuna, va spun:

(poate) ascultati dupa colidul meu si asta
e rock stiu...


Seven Channels - Breathe

Niciun comentariu: